Reklamacje towaru

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera. Jeśli z jakiś powodów jakość produktu budzi Twoje wątpliwości zgłoś reklamację, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Aby zgłosić reklamację, należy na początku zgłosić problem drogą mailową. Po zgłoszeniu mailowym, prosimy pobrać, wydrukować i wypełnić Formularz Zgłoszenia Reklamacji, który dołączą Państwo do przesyłki wraz z odsyłanym produktem. Jeśli zależy Ci na jak najszybszym rozpatrzeniu reklamacji, dołącz do niej potwierdzenie zakupu, a także wypełniony przez Kupującego Formularz Zgłoszenia Reklamacji.

 

 

UWAGA: Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Paczki bez Formularza Zgłoszenia Reklamacji będą odsyłane na adres nadawcy.

Anulowanie lub zmiana zamówienia

Zamówienie złożone w sklepie FarbyNaDach.com.pl może zostać anulowane bez żadnych opłat pod warunkiem, że nie zostało jeszcze zrealizowane, a sklep nie poniósł w związku z nim żadnych kosztów. Pieniądze za zamówienie produktów zostaną zwrócone tą samą drogą, jaką zostały wpłacone podczas zamawiania. Do czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera, sklep CENTOKOLOR.pl daje Ci możliwość dokonania zmian w zamówieniu. Dzięki temu przed wysyłką możesz zmienić zamawiany produkt, a także zmienić adres dostawy. W celu dokonania zmian skontaktuj się z naszymi konsultantami telefonicznie lub e-mailowo.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel